دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
کد خبر: 1168945
۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
صوفی

حوزه / نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه بازدیدهای خود از مناطق مختلف همدان و پیگیری مشکلات مردم، امروز با حضور در کوی فرهنگیان و علی آباد همدان با اهالی این مناطق به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، عباس صوفی در ادامه بازدیدهای خود از مناطق مختلف همدان و پیگیری مشکلات مردم، امروز با حضور در کوی فرهنگیان و علی آباد همدان با اهالی این مناطق به گفت‌وگو پرداخت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد فضاهای عمومی و خدماتی خواسته به حق مردم این مناطق است، اظهار داشت: شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی باید شرایط مورد نیاز در این عرصه را فراهم کنند.

وی با تأکید بر لزوم طراحی پارکی با امکانات لازم برای رفاه حال شهروندان این منطقه، گفت: طرح تفکیک املاک کوی علی آباد از مجاری قانونی باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف و انجام شود تا زمینه تحرک و توسعه این منطقه را شاهد باشیم.

صوفی با بیان اینکه پیگیری اجرای این مطالبه مردمی از مسئولان خواهیم بود، ابراز کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری در راستای ایجاد زیرساخت‌های خدماتی و رفاهی در این منطقه هستند.

گفتنی است ایجاد فضای سبز، جدول کشی و آسفالت معابر، ایجاد زیرساخت‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی، خدماتی و رفاهی از مهم‌ترین مطالبات مردم این منطقه بود در گفت‌وگو با نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

صوفی، پیگیر مشکلات اهالی کوی علی آباد

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha